Szervíz vállalási feltételek

Az Ügyfél az oldalunk használatával, javítási megrendelés leadásával, laptopja, asztali számítógépe szervizünkbe történő beadásával elfogadja az általános szerződési feltételekben leírtakat.

Általános szerződési feltételek

https://www.computermania-buda.hu weboldalt a Darby Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Darby Kft.) üzemelteti:

Cégnév / Név: Darby Kft.
Telephely cím: 1214 Budapest, Kossuth Lajos u 170
Telefon: +3630 684-32-45
Weboldal: https://www.computermania-buda.hu
E-mail: darby[kukac]darby.hu
   
Szerviz: Computermania-Buda 1033 Budapest, Harrer Pál u 18
Adószám: 13633985-2-43
Cégjegyzék szám: 01-09-865413
Cégjegyzéket vezető bíróság: Budapesti cégbíróság
Kapcsolattartó neve: Papp Sándor
Kapcsolattartó telefonszáma: +3630 684-32-45
Kapcsolattartó e-mail címe: darby [kukac] darby.hu
Tárhely szolgáltató: Webnode AG”, Gartenstrasse 3, 6304, Zug, Svájc

A Weboldal használatával Ön az alábbi feltételeket, tudnivalókat elfogadja.

Munkatársaink szívesen adnak felvilágosítást az alábbiakban leírt technikai vagy jogi fogalmak jobb megértéséhez.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a szerviz csak a szervizlapon feltüntetett hibákat vizsgálja, egyéb (az átadáskor nem közölt) hibákért nem vállal felelősséget. A futárszolgálattal, javításra beküldött laptopok esetében a hibabejelentésben szereplő hibákat javítjuk, egyéb ( nem közölt) hibákért nem vállalunk felelősséget.

A szerviz a szoftverek telepítését szolgáltatás keretében végzi, a munkadíj csak a szolgáltatásra vonatkozik. Ezen szolgáltatással az ügyfél nem kap használati és licenc jogot a telepített szoftverekre.  A szerviz csak olyan szoftverek telepítését végzi, melyekkel az ügyfél rendelkezik. A szerviznek nem áll módjában az átadott szoftverek, telepítő lemezek és licenc kódok eredetiségét ellenőrizni, az átadott szoftverek telepítése utáni minden esetleges jogi következmény az ügyfelet terheli.

A szervinek átadott készüléken tárolt adatok, programok, beállítások, szabadalmi és szellemi alkotások joga alá tartozó információk, megoldások megőrzése, mentése kizárólag a megrendelő feladata. A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokra, információ vesztésre. A szerviz nem felel adatvesztéssel, adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett vagy következményi károkért, haszonvesztésért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza.

Amennyiben az átadott készülék piszkos állapotban kerül átvételre, a készülék tisztítását a szerviz elvégzi, ennek költségei a megrendelőt terheli.

Az ügyfél tudomásul veszi, megérti és elfogadja, hogy az általa leadott, szervizbe futárszolgálattal beküldött készüléket esetleg nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem lehet megjavítani a technológia javíthatósági korlátai, a nem rendeltetésszerű használat (akár ismert számára, akár nem), pl. kölcsönadta és beleöntöttek valamit vagy konstrukciós hibák miatt. (beázott gépek javítására garanciát nem vállalunk)

Az ügyfél elfogadja továbbá a fent említett okok miatt, hogy a javítási kísérlet vagy a diagnosztizálás közben a készülék rosszabb állapotba is kerülhet, mint volt és ezért a Darby Kft-t semmilyen kártérítési felelősség nem terheli.

A szerviz munkalap aláírásával, vagy futárszolgálattal beküldött laptopok esetén emailben történt megrendelés esetén a Partner/ügyfél/végfelhasználó elfogadja, hogy sikertelen javítási kísérlet vagy diagnosztizálást követően, amennyiben a készülék rosszabb állapotba kerül, mint volt, amikor behozták, akkor a Darby Kft. nem köteles és nem is tudja a berendezést a leadáskori eredeti állapotban visszaadni.

E-mailben történt javítási megrendelés egyenértékű a szerviz munkalap aláírásával.

A vásárló köteles a Darby Kft. szervizében a számla kiállításához a vevő nevét és címét megadni, ennek hiányában a szerviz a kiszolgálást megtagadja.

A szervizünkbe a kijáró szervizünk által beszállított számítógépeket, bevizsgáljuk, majd árajánlatot adunk a javításukra, a megjavított készülékeket térítésmentesen visszaszállítjuk(hozom-viszem szolgáltatásra az ott leírt feltételek vonatkoznak)

Amennyiben az ügyfél a javítást nem kéri úgy

  • azt szervizünkben térítésmentesen átveheti (Budapest 1033 Harrer Pál u 18)
  • kérheti a visszaszállítást is Budapest területén, de ilyenkor annak a költsége 4.990 Ft. (hozom-viszem szolgáltatásra az ott leírt feltételek vonatkoznak)
  • futárszolgálattal visszaküldjük, ilyenkor a szállítási költség az ügyfelet terheli.

A szervizünk a leadott, beszállított számítógépet-laptopot, az elkészülés után 7 napig ingyenesen tárolja, utána naponként 500 Ft tárolási díjat számít fel. Amennyiben az ügyfél 30 nap naptári nap után sem jelentkezik a leadott készülékéért, úgy vesszük, hogy arról lemond, így a Darby Kft. jogosulttá válik a készüléket megsemmisíteni, vagy értékesíteni.

Kiszállítás a megadott címre futárszolgálattal:

Elkészült számítógépét, laptopját futárszolgálattal az Ön által megadott címre is kiszállítjuk. A Darby Kft. minden javításról számlát állít ki a vevő által megadott számlázási címre, a számlát ezen szállítási mód esetén a csomagban juttatja el a vevőhöz. A vevő (magányszemély esetén is) köteles a számla kiállításához a számlázási címet megadni, ennek hiányában a Darby Kft. a javítás teljesítését megtagadja. A vevő nyilatkozhat úgy, hogy a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel.

Lehetséges fizetési módok:

Szervizben való átvétel esetén: készpénzben a javítás ellenértékét az átvételkor személyesen, üzletünkben készpénzben egyenlítheti ki.

Házhoz kijáró szerviz esetén: készpénzben a javítás ellenértékét személyesen a javítás befejezésekor.

Futárszolgálattal visszaküldött javított laptopok esetén: történhet a fizetés előreutalással, vagy utánvételes fizetéssel a futárnál.

Előreutalás: A javítás ellenértékét banki átutalással is kiegyenlítheti. A javítás elkészülte után azonnal egy díjbekérőt állítunk ki számlázási címre, melyet elektronikus formában, e-mailben juttatunk el. A levél tartalmazni fogja az átutaláshoz szükséges összes információt. Előreutalásos fizetés esetén a javítási öltség számlánkra történt beérkezés után postázzuk a megjavított készüléket.

Utánvét: Házhoz szállítás esetén a javítás ellenértékét a laptop szállítótól való átvételekor kell kifizetni készpénzben a kiszállítást végző futárszolgálat munkatárásnak. A készpénzes (utánvét) fizetési mód választása esetén bruttó 50 000 Ft-ig történő vásárlás esetén bruttó 250 Ft készpénz kezelési díj kerül kiszámlázásra.

Egyéb feltételek

Ajánlati kötöttség: az ügyfél által leadott javítási megrendelés (ajánlat) a Darby Kft. által elektronikus úton visszaigazolásra kerül haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül. Ha ezt a Darby Kft. elmulasztja, vagy a vásárló nem kapja meg az erről szóló elektronikus értesítést, az ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól.