Távsegítség

Távsegítség – Számítógép-laptop javítás távolról.

Vannak olyan problémák amelyek megoldásához nem szükséges a helyszínen lennünk, mert távolról is el tudjuk végezni azt. Szervizes kollégánk a számítógépébe belépve, irányíthatja annak egerét és billentyűzetét. Ön mindezt otthonából nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, hibájának keresése. Távolról akár programokat telepíthetünk, eltávolíthatunk számítógépéről vagy szükség esetén módosíthatjuk annak beállításait. A távsegítség igénybe vételéhez internet kapcsolatra és egy Teamviewer nevű programra van szükségünk.

Mik a távoli segítség nyújtás előnyei?

  • Bárhonnan elérhető. Nem számít hogy hol tartózkodik, bárhová kérhet segítséget, csupán internet kapcsolatra van szüksége.
  • Gyors mivel kollégáink a nap nagy részét számítógép előtt töltik ezért jó eséllyel rövid időn belül tudnak segíteni.
  • Nincs kiszállási díj, nem kell várni a kollégát, hogy megérkezzen.

Távsegítség szolgáltatásunk díjai:

  • alkalmanként 4.990 Ft (nincs óradíj, fix összeg)
  • amennyiben a számítógépének a javítása mégsem végezhető el távsegítség útján, Önnek lehetősége van szervizünkbe behoznia a számítógépét, ahol a javítás munkadíjából jóváírjuk a távsegítség átutalt költségét.

Távsegítség indításához szükséges lépések:

Lépjen kapcsolatba velünk! 
 

 

 Vonalas telefonszámunk:

+36-1-709-10-86

 Mobil telefonszámunk:

+36-20-265-75-30

 
Felvesszük a javításhoz szükséges tudnivalókat és megmondjuk, hogy mennyi idő szükséges a munka elvégzéséhez.
 
1.A munkálatok megkezdése előtt utalja a át a távsegítség szolgáltatásunk díját.
2. Szerezze be a távsegítség kapcsolatát létrehozó TeamViewer ingyenes programot. A TeamViewer letölthető innen
3. Indítsuk el a letöltött TeamViewerQS.exe -t.
4. A program elindulását követően a rendszer létrehoz egy egyedi azonosítót és jelszót. (a jelszó minden induláskor megváltozik). Erre a két kódra van munkatársunknak szüksége a távsegítség nyújtásához.
 

Gyakran Ismételt Kérdések:

Honnan tudhatom előre hogy mennyi időt vesz igénybe a távvezérléssel problémám megoldása?
Érdeklődjön telefonon és munkatársunkkal előre megbeszélheti mennyi idő szükséges a munka elvégzésére.
 
Biztonságos a távsegítség igénybe vétele és a teamviewer program használata? 
Igen, mivel a kapcsolat titkosított csatornán történik, minden indításkor egyedi jelszóval.
 
Hogyan történik a fizetés? 
A fizetés átutalással történik.
 

Fizetési adatok:

Cégnév: Darby Kft.
Székhely: 1214 Budapest, Kossuth Lajos u 170
Adószám: 13633985-2-43
Bankszámla szám: 12012156-00157641-00100001 (Raiffeisen Bank)
 
Milyen problémákban tudunk segíteni távolról? 
Többnyire szoftveres problémák vagy beállításokban tudunk segíteni, hardveres hibát távolról javítani nem tudunk.
 

Szinte az összes beállítási, vagy program hibát tudjuk távolról javítani

Néhány példa:

LASSÚ?

Be van lassulva? Állandóan a homokórát nézi?

 

VÍRUSOS?

Felugró ablakok jelennek meg böngészés közben?

 

PROGRAMTELEPÍTÉS?

Nem tud feltelepíteni valamit és a segítségünket kérné?

 

HIBAÜZENETEK?

Megjelennek különféle hibaüzenetek?

NEM NYÍLIK MEG A LEVELEZÉS?

Nem indul el az outlook? Új fiókot kellene létrehozni?

 

KÖNYVELÉSI PROGRAMOK HIBAELHÁRÍTÁSA?

Abevjava, ÁNYK, Forintsoft, Bérprogram, vagy bármilyen könyvelőprogrammal kapcsolatban segítünk!

 

NYOMTATÓPROBLÉMÁK?

Nem indítja el a számítógép a nyomtatást.